in

Как брандът на Ким Кардашиян Skims удвои стойността си за година

Снимка: kimkardashian/Instagram

Въпреки противоречивия произход на бранда за бельо на Ким Кардашиян Skims, хората не могат да се наситят на марката. Създаден през 2018 г. от риалити звездата Ким Кардашиян, Skims в началото на тази година удвои стойността си до 3,2 млрд. долара, след като събра 240 млн. от инвеститори в края на 2021 г..

Началото

Брандът стартира през 2019 г. под името „Kimono“, но използването на името на традиционната японска дреха не се хареса на потребителите и Ким промени името на Skims. Марката предлага оформящо бельо, което може да увеличава размера си два пъти, като идеята е да бъде комфортно за жени, които нямат перфектни форми.

Линията Sculpting Bra пожъна огромен успех и се разпродаде незабавно, а колаборацията с Fendi донесе над 3 млн. долара от продажби само в първите 10 минути след пускането на колекцията.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

Кардашиян рекламира сама дрехите си в каналите в социалните мрежи, в които има над 327 млн. последователи. Преди година тя увеличи продажбите с около 90% до 275 млн. долара, а през 2022 г. се очаква те да достигнат 400 млн. долара. Към момента оформящото облекло носи около 20% от продажбите, а бельото около 80%.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

Skims присъства на летните олимпийски игри в Токио миналата година и на зимните тази година в Пекин. Марката облече отбора на САЩ в ежедневни дрехи и удобно бельо.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kim Kardashian (@kimkardashian)

Защо е толкова успешен?

Ким Кардашиян е риалити звезда, но направи фурор в модната индустрия, осигурявайки комфортни решения за всяко едно тяло.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Голямото разнообразие и моделите с далеч не толкова перфектни форми са ключът към нейния успех.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Известните личности, които участват в рекламните кампании на бранда също допринасят за неговата популярност. За марката са позирали Ашли Греъм, София Ричи, моделите на Victoria Secret Хайди Клум, Тайра Банкс, Кандис Суанпол, Алесандра Амброзио и много други.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

На 20 юли Кардашиян представи новата колекция на Skims на голямо модно ревю, на което уверено дефилираха жени с всякакъв размер.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Риалити звездата иска да промени напълно начина, по който мислим за летния си гардероб. Вече доста често може да срещнете някой да носи тренировъчно облекло, без намерение да тренира, или да облече рокля за дрямка, докато е буден. А защо не да носи бански, без да има плаж или басейн наоколо. Кардашиян иска да създаде гардероб с много възможности. Очевидно не ѝ е трудно да постигне тази цел…

КАКВО МИСЛИШ?

0 Гласове
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

„Сватба до вторник“ – той ще направи всичко, за да я запази

Боян Пенев – голямата любов на Дора Габе и Елисавета Багряна