in

Луксозната колаборация на Fendi и Skims

Снимка: Instagram/kimkardashian
Снимка: Instagram/kimkardashian

Брандът за бельо на Ким Кардашян Skims беше създаден през 2018 година. Първоначално името му беше „Kimono“, но използването на името на традиционната японска дреха не се хареса на потребителите и Ким промени името на Skims.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Идеята на бранда е да предлага решения за жените с различни форми и тела. Иновативният бранд произвежда оформящо бельо, както и бельо, което увеличава размера си два пъти. Идеята на Ким е да създава бельо и за жените, които нямат перфектни форми и повечето ѝ модели не са с перфектни тела.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Fendi пък е луксозна италианска модна къща, която е известна със своите кожени изделия. Fendi произвеждаща кожи, кожени изделия, обувки, чанти, аромати, очила, часовници и аксесоари.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fendi (@fendi)

На пръв поглед колаборация между бранд за кожени изделия и бранд за бельо не звучи обещаващо, но колекцията на Skims и Fendi беше представена вчера и е зашеметяваща!

Капсулната колекция е вдъхновена най-вече от колекцията на Fendi от 1979 година, създадена от покойния Карл Лагерфелд, която се състои предимно от прилепнали безшевни топове и ярки цветове.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Camila Guiribitey (@camilaguiribitey)

Ким Джоунс, творческият директор на Fendi, разказва, че идеята за колаборацията се е родила по време на среща на екипа. Всички жени замлъкнали и започнали да гледат в телефоните си, чакайки новата колекция на Skims. Тогава на Джоунс му идва идеята да направи нещо заедно с Ким Кардашян.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ГУМ (@gum_ru)

Колекцията Fendi x Skims съчетава иновативните тъкани и прилепнали дрехи, типични за Skims, и лукса и високото качество на Fendi. Хибридното лого се появява върху повечето модели.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ZOÏ Agency (@zoiagency)

Основните цветове в колекцията са неутрални тонове, розово и черно. Цените на продуктите варират от 100 до 4 200 долара.

Loading

  • Допада ли ви колаборацията на Fendi и Skims?

    Снимка: Instagram/ skims
    • Да
    • Не

КАКВО МИСЛИШ?

0 Гласове
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

Снимка: Сиела

„Камък, ножица, хартия“ – лъжовният лабиринт на една разпадаща се връзка

Снимка: Instagram/angelinajolie

5 неща за Анджелина Джоли, които не знаете