Въпреки противоречивия произход на бранда за бельо на Ким Кардашиян Skims, хората не могат да се наситят на марката. Създаден през 2018 г. от риалити звездата Ким Кардашиян, Skims в началото на тази година удвои стойността си до 3,2 млрд. долара, след като събра 240 млн. от инвеститори в края на 2021 г..
Началото
Брандът стартира през 2019 г. под името „Kimono“, но използването на името на традиционната японска дреха не се хареса на потребителите и Ким промени името на Skims. Марката предлага оформящо бельо, което може да увеличава размера си два пъти, като идеята е да бъде комфортно за жени, които нямат перфектни форми.
Линията Sculpting Bra пожъна огромен успех и се разпродаде незабавно, а колаборацията с Fendi донесе над 3 млн. долара от продажби само в първите 10 минути след пускането на колекцията.
View this post on Instagram
Кардашиян рекламира сама дрехите си в каналите в социалните мрежи, в които има над 327 млн. последователи. Преди година тя увеличи продажбите с около 90% до 275 млн. долара, а през 2022 г. се очаква те да достигнат 400 млн. долара. Към момента оформящото облекло носи около 20% от продажбите, а бельото около 80%.
View this post on Instagram
Skims присъства на летните олимпийски игри в Токио миналата година и на зимните тази година в Пекин. Марката облече отбора на САЩ в ежедневни дрехи и удобно бельо.
View this post on Instagram
Защо е толкова успешен?
Ким Кардашиян е риалити звезда, но направи фурор в модната индустрия, осигурявайки комфортни решения за всяко едно тяло.
View this post on Instagram
Голямото разнообразие и моделите с далеч не толкова перфектни форми са ключът към нейния успех.
View this post on Instagram
Известните личности, които участват в рекламните кампании на бранда също допринасят за неговата популярност. За марката са позирали Ашли Греъм, София Ричи, моделите на Victoria Secret Хайди Клум, Тайра Банкс, Кандис Суанпол, Алесандра Амброзио и много други.
View this post on Instagram
На 20 юли Кардашиян представи новата колекция на Skims на голямо модно ревю, на което уверено дефилираха жени с всякакъв размер.
View this post on Instagram
Риалити звездата иска да промени напълно начина, по който мислим за летния си гардероб. Вече доста често може да срещнете някой да носи тренировъчно облекло, без намерение да тренира, или да облече рокля за дрямка, докато е буден. А защо не да носи бански, без да има плаж или басейн наоколо. Кардашиян иска да създаде гардероб с много възможности. Очевидно не ѝ е трудно да постигне тази цел…