Елизабета Франчи е жената, която стои зад едноименната марка Elisabetta Franchi. Тя успя да спечели доверието на жените със своя стил и креативност. Сред тайните на нейния успех са голямата ѝ страст към това, което прави, щателно проучване на продуктите, които създава, и голям ангажимент към работата.
Всичко започва в Болоня, където Франчи е родена през 1968 г. Тя е четвъртото от 5 деца и има скромно детство, тъй като е отгледана от самотна майка. Именно липсата на баща я мотивира още повече да сбъдне мечтата си по-късно. Единственият ѝ спътник в детството е кукла на име Бети, която я кара да мечтае един ден да облече всички жени по света.
Вижте тази публикация в Instagram.
Елизабета учи в Istituto Aldrovandi Rubbiani в Болоня, където е и първият ѝ сблъсък с модата. Тя започва работа като продавачка и се научава да обръща внимание на желанията на клиентите. Впоследствие това се оказва много важен урок, който е в основата на нейния бизнес модел.
През 1995 г. дизайнерката създава малко студио, където започва да изгражда стила си. Тя има малък екип от петима души.
Три години по-късно, през 1998 г., тя създава Betty Blue S.p.a., която създава CELYN b- линия, чието име отразява парижка елегантност, а буквата „b“ е съкращение от името на дизайнерката.
Вижте тази публикация в Instagram.
Бизнесът на Франчи постепенно се разраства и през 2006 година тя купува стара фармацевтична фабрика, която превръща в седалище на модната си къща. Мястото е разположено на 6000 м² и има много модернистичен вид. Елизабета има интерес и към дизайн и архитектура, което си личи по сградата, в която се помещава модната ѝ къща.
През 2012 година създава едноименната марка Elisabetta Franchi, а на следващата година се появява и първият шоурум на марката в Милано.
Вижте тази публикация в Instagram.
Стилът на Елизабета е елегантен и бляскав, но идеята на дизайнерката е луксът да бъде достъпен. Тя печели сърцата на милиони жени по света с красивите неща, които създава.
През 2019 г. марката Elisabetta Franchi успява да генерира приходи от 120 милиона евро, благодарение на силна мрежа от търговци на дребно по целия свят, която включва 1100 мултибрандови магазина и 87 водещи бутика, разположени във всички най-престижни градове по света като Париж, Милано, Мадрид , Москва и Дубай.
Вижте тази публикация в Instagram.
Elisabetta Franchi се превръща в една от основните марки за много знаменитости като Анджелина Джоли, Кейт Хъдсън, Джесика Алба, Емили Блънт, Дженифър Лопес, Лейди Гага, Кендъл Дженър, Дита фон Тийз и Кортни Кардашиян.
Освен талантлива дизайнерка, Елизабета е и активист за правата на животните. Тя се опитва да съчетава любовта си към животните с мисията на компанията, като през 2012 г. стартира сътрудничество с италианската асоциация за хуманно отношение към животните LAV (Lega Anti Vivisezione). Франчи не използва никакви животински кожи в колекциите си, а през 2014 се отказва и от патешкия пух и ангорската вълна.
Вижте тази публикация в Instagram.
Тъй като Франчи обожава кучета, от 2013 година всички нейни служители могат да водят кучетата си на работа.
Всички подобни дейности, наред с множеството инициативи, свързани с животните, са включени във Fondazione Elisabetta Franchi Onlus, организация с нестопанска цел, създадена от дизайнерката през 2019 г.
Вижте тази публикация в Instagram.
Сред мисиите на организацията е разширяването на дейността в Азия, за да сложи край на търговията с кучешко месо, и в Южна Италия, за да помогне на приютите. Фондацията подкрепя и множеството приюти, спасявайки кучета, които ги очаква сигурна смърт на улицата.
През декември 2019 г. Елизабета Франки е удостоена с титлата „Рицар на Италианската република“ от президента Серджо Матарела.
Вижте тази публикация в Instagram.
Франчи комуникира с хората, поддържайки профили в социалните мрежи, където показва своя живот и именно по този начин печели сърцата на хората. Тя има „банда“ от фенове, които я обожават, тъй като „дизайнер“, „съпруга“, „майка“, „активист“ не са просто роли за Елизабета, а неща, в които влага сърце и душа.
-
Харесвате ли бранда Elisabetta Franchi?
-
Да
-
Не
-