in

Furla – чантата, която вдъхва увереност на жените

Вече 90 години италианският бранд Furla радва своите почитатели и успя да се наложи в цял свят с качествените си и модерни продукти. Чантите на марката вдъхват увереност и самочувствие на своите притежателки с луксозния вид, качествената изработка и функционалността си. Те са като бижу, което всяка дама иска да има в гардероба си.

Достъпният лукс, който Furla предлага, успява да направи бум на пазара, давайки на потребителите точно това, което търсят – иновативни дизайни и добро качество на добра цена. Това е и един от основополагащите принципи в бизнес философията на бранда – “Value for money”.

Историята на Furla започва в далечната 1927 г., когато Алдо Фурлането създава малка семейна фирма. Заедно със съпругата си Маргарита Фурлането си поставят за цел да вдъхнат отново увереност на жените, създавайки качествени чанти с луксозна визия в наситени цветове.

Първият магазин на марката отваря през 1955 г. в Болоня. През 70-те години бизнесът се поема от три от общо седемте им деца – Джована, Карло и Паоло. Те пускат първата колекция от кожени чанти с логото на Furla и остават възхитени от огромния интерес.

Красивите бутици на марката и високият стандарт на качество успяват да я наложат бързо на пазара и тя се превръща в една от най-популярните марки за аксесоари. Чантите на Furla в ярки цветове се приемат изключително добре, а марката има съществен принос за разчупване на клишето, че чантата трябва задължително да бъде в един и същи цвят с обувките.

През годините брандът успява да се адаптира бързо към пазара и динамичната среда и да отговари на нуждите и желанията на клиентите от ново поколение. Колекциите на Furla продължават да вълнуват и до днес. Най-популярните модели на марката са Metropolis, Opera, Sleek, Doris, Lady M и други.

  • Харесвате ли чантите Furla?

    • Да
    • Не

КАКВО МИСЛИШ?

1 Глас
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

„Магазинчето за подаръци и усмивки“ от Мануела Инуса

Какво символизират скъпоценните камъни