in

Furla – чантата, която вдъхва увереност на жените

Вече 90 години италианският бранд Furla радва своите почитатели и успя да се наложи в цял свят с качествените си и модерни продукти. Чантите на марката вдъхват увереност и самочувствие на своите притежателки с луксозния вид, качествената изработка и функционалността си. Те са като бижу, което всяка дама иска да има в гардероба си.

Достъпният лукс, който Furla предлага, успява да направи бум на пазара, давайки на потребителите точно това, което търсят – иновативни дизайни и добро качество на добра цена. Това е и един от основополагащите принципи в бизнес философията на бранда – “Value for money”.

Историята на Furla започва в далечната 1927 г., когато Алдо Фурлането създава малка семейна фирма. Заедно със съпругата си Маргарита Фурлането си поставят за цел да вдъхнат отново увереност на жените, създавайки качествени чанти с луксозна визия в наситени цветове.

Първият магазин на марката отваря през 1955 г. в Болоня. През 70-те години бизнесът се поема от три от общо седемте им деца – Джована, Карло и Паоло. Те пускат първата колекция от кожени чанти с логото на Furla и остават възхитени от огромния интерес.

Красивите бутици на марката и високият стандарт на качество успяват да я наложат бързо на пазара и тя се превръща в една от най-популярните марки за аксесоари. Чантите на Furla в ярки цветове се приемат изключително добре, а марката има съществен принос за разчупване на клишето, че чантата трябва задължително да бъде в един и същи цвят с обувките.

През годините брандът успява да се адаптира бързо към пазара и динамичната среда и да отговари на нуждите и желанията на клиентите от ново поколение. Колекциите на Furla продължават да вълнуват и до днес. Най-популярните модели на марката са Metropolis, Opera, Sleek, Doris, Lady M и други.

  • Харесвате ли чантите Furla?

    • Да
    • Не

КАКВО МИСЛИШ?

1 Глас
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

„Магазинчето за подаръци и усмивки“ от Мануела Инуса

Какво символизират скъпоценните камъни