in

Здравословните навици на Шакира

Шакира
Снимка: Instagram/shakira

Шакира е една от най-популярните певици, а освен страхотен глас, тя има и зашеметяваща визия. Красавицата има интересен произход- родена е в Колумбия, баща ѝ е от ливански произход, а майка ѝ има испански и италиански корени.

Шакира е на 45 години, които обаче изобщо не ѝ личат. Освен добрите гени, това до голяма степен се дължи и на здравословните навици, които певеицата си е изградила. Шакира е много стриктна по отношение на тренировките и начина на хранете. Вижте кои са здравословните ѝ навици, на които се дължи перфектната ѝ форма:

1. Има изграден график

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Когато се стремиш към нещо, без значение какво е то, най-важното условие е да бъдеш постоянен и последователен. Това е и една от тайните на Шакира. Тя има график и режим, който стриктно следва всеки ден. Според Ана Кайзер, която е дългогодишен треньор на певицата, Шакира задължително тренира 5 пъти седмично.

2. Старае се да покачва пулса си

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Всички тренировки на Шакира имат една цел- да повишат пулса ѝ. Певицата предпочита по-интензивните тренировки, които според треньорката ѝ помагат да бъде фокусирана. Шакира винаги проследява пулса си по време на тренировка и се старае да изпълнява упражнения, които го покачват.

3. Една от основните цели на тренировките ѝ е да получи повече сила

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Въпреки че оформянето на красиви бедра, корем, дупе и т.н. е важно за Шакира, основната цел на тренировките ѝ е да има повече сила. На второ място е тонизирането на тялото и след това фокусът е върху красивите форми.

4. Редуване на тренировките

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Обикновено певицата разделя тренировките си на 2 части- силови и кардио. В някои дни залага повече на кардио тренировките и след тях прави малко силови упражнения, докато в други дни тренира предимно за сила, а след това завършва с малко кардио. Обича да смесва тренировките и вярва, че това е най-добрият метод за нея.

5. Поставя си цели

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Поставянето на цели е много важно за Шакира. Тя винаги трябва да се стреми към нещо, за да постига напредък. Това е много полезен навик, който всеки трябва да се опита да си изгради.

6. Подхожда разумно към тренировките

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Именно това е причината Шакира и Ана да работят заедно от толкова дълго време- и двете вярват, че трябва да се подхожда с мисъл към тялото. Шакира иска да „научи“ тялото си защо прави това, което прави, каква е целта ѝ и какво се опитва да постигне. Тя определено не е привърженик на безцелното „блъскане“ във фитнеса.

7. Обича да сърфира

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Освен тренировките с личен треньор, Шакира обича да презвиква тялото си по различни начини. Едно от любимите ѝ занимания е сърфирането, което е доста добра тренировка за цялото тяло. Певицата се възползва от възможността да практикува хобито си всеки път, когато е на подходящо за сърфиране място.

8. Фокусира се върху определени части от тялото

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Шакира не е от хората, които просто тренират и се надяват на най-доброто. Тя има стратегия за всичко и се фокусира върху определени части от тялото си, като има точна и ясна представа какво иска да постигне.

9. Работи усилено за своята издръжливост

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Всички знаем, че Шакира се раздава на 1000%, когато е на сцената. Тя пее, танцува, свири на различни инструменти и наистина е много активна на сцената. Зад тази издръжливост се крият часове потене във фитнеса. Издръжливостта е сред най-важните неща за Шакира, тъй като иска да бъде пълноценна на сцената.

10. Фокусира се върху гъвкавостта

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Гъвкавостта също е много важна за красавицата. Когато Шакира и треньорката ѝ Ана Кайзер започват да работят заедно, Шакира имала артрит и китките ѝ били ужасно слаби. Оттогава те правят специални упражнения, с които да става все по-силна и гъвкава.

11. Понякога тренира 2 пъти на ден

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

За Шакира е задължително да тренира 5 пъти в седмицата, но понякога прави по 2 тренировки на ден. Определено се изисква силна воля за това, която не липсва на певицата.

12. Тя обича да играе тенис

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Освен тренировките във фитнеса, сърфирането и избухването на сцената, Шакира обича да раздвижва тялото си и на тенис корта. Тя често споделя снимки в Инстаграм с ракета и пола за тенис.

13. Използва фоум ролер

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Шакира е много активна, което означава, че ставите и сухожилията ѝ са супер гъвкави, но гъвкавостта идва от тях, а не от мускулите. Използването на фоум ролер ѝ помага да намалява умората в мускулите, когато е физически активна.

14. Храни се на всеки 2-3 часа

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Вероятно ще бъдете изненадани, че Шакира яде през 3 часа, имайки предвид начина, по който изглежда. Тя има 3 основни хранения в деня и 3 междинни. Именно те ѝ помагат да бъде в перфектна форма.

15. Яде протеини и зеленчуци

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Протеините и зеленчуците или плодовете присъстват във всяко едно хранене на певицата. За основните си хранения обикновено просто слага парче месо и малко зеленчуци във фолио, пече ги във фурната и готово. Обикновено междинните ѝ хранения включват плодове, но много внимава да не са такива с високо съдържание на захар.

16. Обича да хапва супа

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Шакира обича да хапва супа и един интересен трик е, че често яде супа следобяд. Повечето хора пият кафе и хапват бисквити около 16.00 часа, а тя просто изяжда една супа. Това я засища и ѝ помага да издържи до вечерята, без да добавя много калории към дневния ѝ калориен прием.

17. Проследява прогреса си

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Проследяването на напредъка е особено важно за поддържането на мотивацията. Когато човек вижда какво е постигнал, има желание да работи още по-усилено за целите си. Треньорката на Шакира стриктно записва напредъка ѝ всяка седмица.

18. Има позитивно мислене

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Вместо да се фокусира върху това, което не може да яде или да прави, тя се вълнува за нещата, на които може да се наслаждава. Това е правилният начин на мислене.

19. Всеки ден хапва някакво лакомство и никога не яде на крак

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Кайзер позволява на Шакира да се поглези с нещо малко всеки ден. Може да бъде някаква бисквита, протеиново барче, горещ шоколад и т.н. Важното е количеството да е малко и да не се прекалява с тези храни. Треньорката вярва, че това също се отразява много добре на мотивацията. Другото правило, което Шакира следва, е винаги да се наслаждава на храната. Тя никога не яде на крак.

20. Кофеин преди тренировка

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Шакира винаги изпива едно кафе преди да започне да тренира. Това ѝ дава енергия и покачва пулса ѝ, което е важно за нея. След тренировка пък винаги има едно хранене, което включва протеини, мазнини и въглехидрати, например пуешки наденички със салата от домати и краставици, поръсени със сирене.

  • Бихте ли изпробвали здравословните навици на Шакира?

    • Да
    • Не

КАКВО МИСЛИШ?

1 Глас
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

Приятели

15 малко известни факта за сериала „Приятели“

Мини торта Павлова

Мини тортички Павлова