in

5 упражнения за отслабване, които можете да правите вкъщи

Свалянето на излишните килограми е дълъг и сложен процес, който има много компоненти. За да отслабнете, трябва да имате качествен сън, да се храните правилно и да се движите много.

Тренировките са неизменна част от процеса, но често си намираме оправдания и пропускаме спортуването. Най-честите „проблеми“ са липсата на време и липсата на оборудване.

За да влезете във форма не е задължително да посещавате фитнес залата. Има някои много ефективни упражнения, които могат да ви помогнат да отслабнете и не изискват никакви специални уреди.

Ето 5 упражнения, които можете да правите вкъщи, за да отслабнете и стегнете цялото си тяло:

1. Лицеви опори

Има погрешно схващане, че лицевите опори са само за мъжете. Всъщност това е много ефективно упражнение и за жени. То натоварва гърдите, раменете, трицепсите и коремните мускули.

Застанете в позиция планк, с изпънати крака и ръце на нивото на гърдите. Повдигайте и спускайте тялото, като вдишвате и издишвате дълбоко. При повдигането на тялото ръцете трябва да са почти изпънати, а при спускането надолу трябва да бъдат на една линия с раменете.

Ако ви е трудно да изпълнявате упражнението по този начин, можете да подпрете коленете в пода.

2. Скок от клек

Скокът от клек е много ефикасен за цялата долна част на тялото – за корема, за баланса и координацията. Също така това упражение изправя гърба и е много ефективно за отслабване.

Застанете така, че краката ви да бъдат на нивото на раменете. Гърбът трябва да бъде изправен.

Правите обикновен клек, след което веднага отскачате нагоре. В това упражнение е важно да поддържате добро темпо, за да бъде максимално ефективно.

3. Обикновени клекове 

Никога не можете да сбъркате с това упражнение. Клековете са много ефективни за цялата долна част на тялото – бедра, дупе, прасец и т.н. При клековете освен бедрата, се стяга и коремът. Те са чудесни за отслабване, тъй като се изгарят много калории.

Краката трябва да бъдат на нивото на раменете, а при самия клек дупето отива леко назад, а гърдите напред. Добре е да правите колкото можете повече повторения.

4. Бърпи

Бърпи е многокомпонентно упражнение, което ще ви помогне да изгорите много калории. Това е много универсално упражнение, което напряга много мускулни групи.

Застанете в позиция за клек и сложете ръцете си на земята.

С подскок, застанете в позиция планк.

Направете една лицева опора, след което скочете възможно най-високо и застанете на краката си.

След което отново застанете в позиция за клек и повторете упражнението няколко пъти.

5. Бягане на място с вдигане на коленете 

Това кардио упражнение има много ползи за здравето. Освен че тонизира мускулите, то подобрява здравето на сърцето и координацията, и изгаря не малко калории.

Упражнението се изпълнява много лесно – бягате на място, като повдигате краката си максимално високо.

  • Как предпочитате да тренирате?

    • С тежести
    • Със собствено тегло

КАКВО МИСЛИШ?

2 Гласове
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

Украйна днес през погледа на Гаска Шиян

Асеновата крепост- гордият страж на Родопите, „кацнал“ на отвесна скала