in

Как да се сдобиете с плосък и стегнат корем

Ако искате да се отървете от коремните мазнини, натрупани по една или друга причина, трябва да акцентирате върху две неща – да промените начина си на хранене и да спортувате по малко, дори и вкъщи. С не много усилия можете да постигнете впечатляващи резултати, трябва само да имате воля да го направите.

Едно от най-трудните неща е сбогуването със сладки кексчета, сладолед, бургери и пици. Ще постигнете най-бърз ефект ако се съсредоточите върху консумацията на зеленолистни зеленчуци и храни, богати на фибри. Това е единственият начин за постигане на тънка талия, според експертите. Ето и най-добрите храни за намаляване на коремните мазнини, които трябва да присъстват в менюто ви:

Авокадо

Авокадото е чудесна храна за намаляване на мазнините в коремната област заради високото съдържание на фибри и мононенаситени мастни киселини.

Ябълки

Ябълките са чудесен заместник на богатата на въглехидрати храна. Можете да консумирате този плод по четири пъти на ден.

Краставици

Краставиците са с високо съдържание на вода и почти никакви калории. Можете да ги хапвате в неограничено количество.

Бадеми

Бадемите са богати на фибри и витамин Е. Те намаляват чувството за глад и ще ви накарат да се чувствате сити.

Фасул

Бобът подобрява храносмилането и укрепва мускулите. Намалява глада и предпазва от преяждане. Освен това той помага и за тонизиране на корема.

Зеленолистни зеленчуци

Зеленолистните зеленчуци предотвратяват задържането на вода в организма, съдържат фибри и са нискокалорични.

 

Упражнения за стегнат корем

Освен начина на хранене, за намаляване на излишните мазнини по корема трябва да правите и няколко упражнения, с които ще имате плосък и стегнат корем.

Допълнителни съвети:

Не гладувайте. Да не консумирате никаква храна не означава, че отслабвате по-бързо. Най-ефективният начин е да се храните пълноценно, намалявайки приема на калории.

Винаги носете вода със себе си. Много е важно тялото ви да бъде добре хидратирано, тъй като това мотивира процеса на отслабване.

Избягвайте нездравословна храна. Тя е основната причина за натрупването на мазнини, тъй като е висококалорична.

Не пийте газирани напитки. Те са доста калорични и подпомагат натрупването на мазнини в корема.

  • Коя е по-трудната част за Вас?

    Young sporty woman doing abs exercise
    • Да спазвате хранителен режим
    • Да намирате време за упражнения

КАКВО МИСЛИШ?

-1 Гласове
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

“Харлемски рокади” и Ню Йорк от 60-те

Снимки: Instagram/sarahjessicaparker

6 урока по стил от Сара Джесика Паркър