Брандът за бельо на Ким Кардашян Skims беше създаден през 2018 година. Първоначално името му беше „Kimono“, но използването на името на традиционната японска дреха не се хареса на потребителите и Ким промени името на Skims.
View this post on Instagram
Идеята на бранда е да предлага решения за жените с различни форми и тела. Иновативният бранд произвежда оформящо бельо, както и бельо, което увеличава размера си два пъти. Идеята на Ким е да създава бельо и за жените, които нямат перфектни форми и повечето ѝ модели не са с перфектни тела.
View this post on Instagram
Fendi пък е луксозна италианска модна къща, която е известна със своите кожени изделия. Fendi произвеждаща кожи, кожени изделия, обувки, чанти, аромати, очила, часовници и аксесоари.
View this post on Instagram
На пръв поглед колаборация между бранд за кожени изделия и бранд за бельо не звучи обещаващо, но колекцията на Skims и Fendi беше представена вчера и е зашеметяваща!
View this post on Instagram
Капсулната колекция е вдъхновена най-вече от колекцията на Fendi от 1979 година, създадена от покойния Карл Лагерфелд, която се състои предимно от прилепнали безшевни топове и ярки цветове.
View this post on Instagram
Ким Джоунс, творческият директор на Fendi, разказва, че идеята за колаборацията се е родила по време на среща на екипа. Всички жени замлъкнали и започнали да гледат в телефоните си, чакайки новата колекция на Skims. Тогава на Джоунс му идва идеята да направи нещо заедно с Ким Кардашян.
View this post on Instagram
Колекцията Fendi x Skims съчетава иновативните тъкани и прилепнали дрехи, типични за Skims, и лукса и високото качество на Fendi. Хибридното лого се появява върху повечето модели.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Основните цветове в колекцията са неутрални тонове, розово и черно. Цените на продуктите варират от 100 до 4 200 долара.
View this post on Instagram
-
Допада ли ви колаборацията на Fendi и Skims?
-
Да
-
Не
-