in

Бюти брандовете на звездите

Със стартирането на Fenty Beauty през 2017 година, Риана сложи началото на нестихваща тенденция сред звездите да създават собствени бюти брандове. Марката на Риана се оказа доста успешна и примерът й беше последван от много знаменитости. Всяка година се появяват нови брандове на различни звезди, а част от успеха на този тип марки се крие в това, че феновете искат да изглеждат като тях.

Освен Риана, бюти брандове имат и Гуинет Полтроу, Дрю Баримор, Алиша Кийс, Виктория Бекъм, Мери-Кейт и Ашли Олсън и други. Тази тенденция едва ли скоро ще изчезне. Вижте кои са новите попълнения в света на звездните бюти брандове за 2021 година:

Дженифър Анистън: LolaVie

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

Звездата от „Приятели“ стартира бранда LolaVie на 8 септември тази година. LolaVie предлага лосиони за лице и тяло, душ гелове, свещи, продукти за коса. Марката на Анистън комбинира най-доброто от науката и природата. Продуктите се предлагат в рециклируеми опаковки, а Анистън се старае марката й да бъде възможно най-устойчива.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LolaVie (@lolavie)

LolaVie означава „да се смееш на живота“. Това била идеята на Анистън за име на парфюма, който пусна през 2010, но в крайна сметка избира името „Дженифър Анистън“ за парфюма си.

Анистън е известна с красотата си и здравословния си начин на живот като лице на Aveeno, а от 2012 до 2016 е съсобственик на Living Proof, така че това не е първият й досег с бюти индустрията.

Дженифър Лопес: JLo Beauty

Бюти индустрията не е чужда и на Джей Ло. Още през 2002 година тя пуска първия си аромат и още стотици аромати по-късно. През 2018 имаше доста успешна колаборация с Inglot Cosmetics. JLo x Inglot колекцията съдържаше 70 продукта, включително сенки за очи, червила, ружове, хайлайтъри, бронзанти, лакове за нокти, спирала за мигли и други.

Певицата и актриса сбъдна 30-годишната си мечта и представи JLo Beauty през януари. Продуктите са вдъхновени от философията на Лопес – „5-те С-та“- sleep, sunscreen, serum, supplements и sano (сън, слънцезащита, серум, добавки, „здравословно“ на испански).

Холзи: About-Face Beauty

 

View this post on Instagram

 

A post shared by halsey (@iamhalsey)

Също през януари, певицата Холзи представи своята линия гримове About-Face Beauty, която беше дългоочаквана от феновете. Линията включва сенки, хайлайтъри, червила и други.

Като бивш студент по изкуство, Холзи още рисува и има страст към грима. А визията й е често променяща се и много смела. Тя обича ярките цветове и винаги се откроява.

Ванеса Хъджинс и Мадисън Биър: Know Beauty

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KNOW Beauty (@knowbeauty)

Бившата звезда от High School Musical и певицата от Pop/Stars създадоха Know Beauty през юни. Продуктите на Know Beauty са разработени за различните типове кожа, като най-подходящият продукт се избира след ДНК тест.

Идеята се заражда след дългогодишната борба на двете момичета с акнето. Те искат да създадат продукти, които осигуряват адекватна грижа за кожата. Така се появява Know Beauty, а сред продуктите има серуми, тоник, маски, почистващи продукти, продукти за очи и устни и други. Много от тях са веган.

Беки Джи: Treslúce Beauty

Беки Джи създаде марката Treslúce Beauty през юни. Името на испанската марка означава „три“ (tres), нейното любимо число и „блясък“ (lúce), което се използва, когато искаш да направиш комплимент на някого, че изглежда добре.

Treslúce Beauty предлага сенки за очи, цветни очни линии, четки, изкуствени мигли и други продукти, вдъхновени от мексиканския произход на Беки Джи. Продуктите са веган, не се тестват върху животни и имат тайна съставка- синьо агаве от Мексико, откъдето са нейните баба и дядо.

Приянка Чопра: Anomaly

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anomaly Haircare (@anomalyhaircare)

Приянка стои далеч от гримовете и козметичните продукти и се фокусира върху грижата за косата. Anomaly предлага няколко вида шампоан, няколко вида балсам, сух шампоан и маска за коса. Приянка залага на изчистени формули, качествени съставки и минимална употреба на пластмаса.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anomaly Haircare (@anomalyhaircare)

  • Купувате ли си продукти на брандове на известни личности?

    Споделете вашето мнение с нас

    • Да
    • No

КАКВО МИСЛИШ?

1 Глас
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

Завръщането на „Клюкарката“

Веган бургери