in

4 упражнения, с които ще стопите паласките за 4 седмици

Натрупването на мазнини в областта на талията е често срещане явление не само при жените. Ако искате да се справите с този проблем, трябва да започнете с промяна в начина на хранене и да изключите вредните храни от вашето меню. Така наречените “любовни дръжки” могат да изчезнат с подходящ режим на хранене и серия от упражнения, които освен това, ще укрепят мускулите и костите ви. Тези 4 упражнения, които предлагат експертите от Team Fitness Training, трябва да правите в продължение на четири седмици.

1. Russian Twist

Седнете на постелката и вдигнете краката си колкото можете. За по-голямо натоварване, може да използвате гиричка. Вземете гиричката и я поставете пред тялото си, след което започнете да правите движения в едната и в другата посока. Направете 12 пълни завъртания, като повторите упражнението 10 пъти.

2. Страничен планк с повдигане и спускане

Направете страничен планк, като изправите краката си в една линия с раменете. След това се спуснете към постелката и се повдигнете отново. Повторете упражнението 10 пъти, като направите 12 повторения на едната и 12 повторения на другата страна.

3. Имитирайте плуване

Легнете по корем на постелката и повдигнете краката и ръцете си във въздуха. След това започнете да ги движите едновременно, сякаш плувате. Повторете 20 пъти.

4. Наклони към краката

Легнете на постелката, а след това повдигнете краката и ръцете си във въздуха колкото можете повече. За да имате по-добър резултат, направете упражнението настрани, като вдигате едната ръка към двата крака и след това сменете на другата страна. Направете 10 повторения на всяка страна.

КАКВО МИСЛИШ?

1 Глас
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

Как се живее в китайско общежитие и къде и защо се пише “Опел Кадет” в графата с националност

10 тенденции в мъжката мода за есен/зима 21/22