in

12 неща, които CEO-тата правят, преди да заспят

Заспиване

Хората, които заемат важни позиции, трябва да бъдат много продуктивни, мотивирани и организирани, за да успяват да свършат всички задачи, които имат. Поради тази причина начинът на живот на CEO-тата и като цяло на хората, които са на високи позиции в големи комапнии, се различава от начина на живот на обикновените служители.

Всички знаем, че това, което правим предната вечер, има огромно влияние върху начина, по който протича денят. Получаването на качествен сън е от решаващо значение, но и нещата, които правим преди да си легнем, са не по-малко важни.

Вижте какво правят CEO-тата преди да си легнат. Можете да взаимствате техните навици, за да бъдете също толкова продуктивни и успешни, колкото са те:

1. Навиват си аларма за лягане, вместо такава за ставане

Аларма

Най-важното условие, за да получите качествен нощен сън, е да си легнете навреме. Можете да опитате следния трик: навивайте аларма за около 30 минути преди да трябва да сте в леглото. Придържайте се към този график и ще усетите как ще започнете да се събуждате без аларма, по едно и също време. И най-важното- ще се чувствате много отпочинали и заредени с енергия, тъй като организмът ви ще свикне на часовете за лягане и ставане и ще влезе в ритъм.

2. Използват приложения за филтриране на светлината

Телефон

Макар че най-добрият вариант е да не използваме никакви устройства, излъчващи синя светлина, няколко часа преди сън, всички знаем, че това е почти невъзможно. Има обаче приложения, които няколко часа преди времето за сън започват да намаляват яркостта на екраните.

Синята светлина кара мозъка ни да мисли, че е време за ставане, а не време за сън. Това води до нарушения на съня и некачествена почивка. Когато обаче яркостта постепенно намалява, този вреден ефект от екраните също отслабва и тялото ни се подготвя за нощния сън.

3. Пият вода с оцет и мед

Топла вода

Ако имате проблеми със заспиването, можете да опитате този трик. Изпиването на чаша топла вода с лъжица мед и малко оцет ще ви успокои и ще ви помогне да заспите изключително бързо, без значение колко напрегнати сте. Ако се взирате в тавана часове наред и не можете да заспите, но и не можете да се насилите да пиете оцет, можете да опитате билкови хапчета за сън.

4. Хапват нещо леко и здравословно преди сън

Здравословна храна

Трудно е човек да заспи, ако е гладен и стомахът му е празен, но и преяждането е също толкова неприятно. За да бъдете сити и да дадете на организма си полезни хранителни вещества, можете да хапнете лъжица бадемово масло или шепа ядки. Това ще поддържа нивата на кръвната захар и ще се събудите изпълнени с енергия.

5. Опаковат чантата си за тренировка

Чанта за фитнес

Спортуването е важна част от ежедневието на успешните хора. За да поддържате нивата на енергията си и да бъдете в добро здраве, трябва да намирате време за тренировки ежедневно. Тъй като хората, които имат натоварено ежедневие, нямат много време за подготовки сутрин, те опаковат спортния си сак на предишната вечер. Така е сигурно, че няма да забравите нещата си за тренировка.

6. Подготвят здравословен обяд за следващия ден

Кутия за обяд

Носенето на храна от вкъщи е най-доброто нещо, което можете да направите. Това спестява пари, време и ще ви помогне да се храните здравословно. По време на забързания работен ден често хапваме нещо набързо, което обикновено не е особено здравословно. Носенето на обяд от вкъщи е много подходящо и за хората, които са в движение постоянно.

7. Попълват дневника си

Дневник

Воденето на дневник е важен ритуал преди лягане за много CEO-та. Те прекарват по-голямата част от деня в общуване с най-различни хора. Поради тази причина имат нужда да останат насаме със себе си и да чуят мислите си. Воденето на дневник е чудесен начин да се отървете от стреса. Ако не сте си водили дневник, опитайте, ще бъдете изненадани колко добре ще ви се отрази.

8. Съставят списък със задачи за следващия ден

Списък със задачи

Когато човек има много неща за вършене, единственият начин да се справи с всички тях, е да бъде много организиран. Съставянето на списък със задачи и отбелязването на изпълнението на всяка от тях ще ви помогне да не пропуснете нищо и да се почувствате удовлетворени от себе си.

9. Медитират

Медитация

Медитацията преди лягане има множество ползи за здравето, включително по-качествен сън и по-добро психично здраве. Много CEO-та, спортисти, учени и известни личности практикуват медитация, за да успяват да изпускат напрежението и да бъдат в хармония със себе си.

10. Прекарват време с близките си

Двойка легло

Животът днес е изключително предизвикателен и трябва да полагате усилия, за да запазите връзката с партньора си. Хората, които имат деца, също трябва да намират време, в което да им обръщат нужното внимание. Отделяйте вечерите за семейството си.

11. Блокират всички шумове и светлини

Маска за сън

Качеството на съня е един от решаващите фактори за това колко продуктивни ще бъдете на следващия ден. За да осигурите на мозъка си необходимата почивка, блокирайте всички шумове и светлини в спалнята. Можете да използвате маска за сън и тапи за уши, за да си починете добре.

12. Практикуват хобито си

Хоби

Двадесет и четирите часа от деня не стигат за всичко, но е важно да отделяте поне по 30 минути на ден за нещата, които наистина обичате да правите. Всеки има нужда да прочиства ума си от време на време, а практикуването на хоби е най-добрият начин за това. Независимо дали обичате да играете видеоигри, да четете книга или да тичате в парка, правете това, което ви кара да се чувствате добре и отделяйте поне няколко минути за себе си.

  • Имате ли някой от тези навици?

    Лягане
    • Да, повечето
    • Не, правя съвсем различни неща преди лягане

КАКВО МИСЛИШ?

0 Гласове
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

златното момиче

„Златното момиче“ – неочакваните обрати на съдбата

колеги

5 типа токсични колеги и как да се справите с тях