in

ЕхаЕха ЛюбовЛюбов

Историята на Stefano Ricci – модната къща, която облича милионерите

Снимка: Instagram/Stefano Ricci
Снимка: Instagram/Stefano Ricci

Stefano Ricci е лидер в луксозното мъжко облекло. Модната къща е основана през 1972 година от Стефано Ричи и съпругата му Клаудия. Всичко започва благодарение на страстта на Ричи към вратовръзките. Първите си вратовръзки произвежда през 20-те си години.

 

Вижте тази публикация в Instagram.

 

Публикация, споделена от Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)


Стефано Ричи променя ролята на вратовръзката, като я трансформира от обикновен аксесоар в главен герой в мъжкия гардероб.

Той дебютира на Piti Uomo – изложение за мъжка мода във Флоренция, подобно на Седмицата на модата, но по-търговски насочено. Веднага е забелязан от големи магазини като Neiman Marcus и Harrods.

През 70-те години, Стефано Ричи представя първата си колекция ризи и навлиза на пазара с широката гама кожени изделия.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

През 1986 дизайнерът създава консорциум със свои колеги, с идеята да засилят присъствието си на Piti Uomo. Избират името „Classico Italia“, което по-късно се превръща в нарицателно за продукти, произведени в Италия.

През 90-те години Ричи постепенно разширява колекциите си, като включва якета, костюми, спортно облекло и обувки. Разработва и линия кожени изделия.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

Стефано Ричи създава копчета за ръкавели и катарами за колани, използвайки злато, платина, диаманти, сапфири и други скъпоценни камъни. Материалите, които използва, перфектно кореспондират с идеята за лукс, която е в основата на марката.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

През 1993 година Ричи решава да отвори магазин в Шанхай и това е първият ход, с който започва процеса на утвърждаване на марката по целия свят. По-късно, отварянето на този магазин се оказва много добро решение.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

За да отбележи 25-годишнината на марката, Ричи пуска първия мъжки аромат „Classic“, който представя на Piti Uomo. По-късно марката предлага различни аромати, които оставят своя отпечатък.

Емблемата е царски орел, символизиращ чест, мощ и гордост.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

Магазините Stefano Ricci започват да се появяват по целия свят – Монте Карло, Бевърли Хилс, Пекин, Порто Черво (Италия), Сиан, Москва, Ню Йорк и Париж.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

След като се наложил по света със своите изключителни дизайни и несравнимо качество, Стефано Ричи решава да разшири компанията, за да следва концепцията за луксозен начин на живот.

Резултатът е раждането на SR HOME, включващ порцеланови сервизи и кристал, ръчно изработени сребърни прибори, както и луксозно домашно спално бельо и аксесоари за дома. Всички продукти, които предлага са изключително луксозни и стилни.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

През 2011 година компанията решава да обедини различните производствени процеси в един център и отваря новите си помещения във Фиезоле, на хълмовете извън Флоренция.

През следващата година Stefano Ricci започва да се занимава и със създаване на интериор за най-красивите и скъпи яхти в света. Гамата е проектирана да отговоря на нуждите на клиентите със страст към мегаяхтите.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

По-късно Stefano Ricci пуска колекция ски облекла “STEFANO RICCI SKI”, колекция детски дрехи „Stefano Ricci Junior“ и подписва споразумение с Arturo Fuente за производството на пура Opus X-STEFANO RICCI. Пурата е поредното допълнение към концепцията за луксозен живот.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Stefano Ricci (@stefanoricciofficial)

Стефано Ричи – основател, председател и дизайнер, е подпомаган в управлението на едноименната си марка от съпругата си Клаудия и синовете му Николо (главен изпълнителен директор) и Филипо (креативен директор).

Stefano Ricci се трансформира от малък семеен бизнес в международна луксозна компания с 600 служители по целия свят. Stefano Ricci има 68 бутика по света и 19 магазина, в които се предлагат колекциите на бранда. Брандът е ориентиран към луксозния начин на живот и основните клиенти са милионери. Цените на предлаганите продукти от Ricci са високи, тъй като всичко, което предлага е произведено в Италия, а много от нещата са и ръчна изработка.

  • Допадна ли ви историята на Stefano Ricci?

    Снимка: Instagram/Stefano Ricci
    • Да
    • Не

КАКВО МИСЛИШ?

7 Гласове
Upvote Downvote

Вашият коментар

Avatar

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

Снимки: Личен архив

Дяволската пътека – едно от най-екстремните приключения в Родопите

Още.бг

10 любопитни факта за София